Pagina's

zondag 9 oktober 2011

Dag van de leerkracht

Wat een fijne verrassing toen ik woensdag onze tuimelvoordeur opende...
Een heuse rode loper verwelkomde iedereen. Toen ik deze loper volgde, stond daar midden in de gang een prachtige wensenboom voorzien van de mooiste kindertekeningen voor hun juf. 
Mijn woensdag kon niet meer stuk na het zien van al dat moois.

Tien over tien, tijd voor speeltijd. Ik stond klaar met enkele papieren om te kopiƫren. Plotseling werd ik door enkel van mijn sloebers ontvoerd naar de turnzaal.
Mijn mond viel open van verbazing. Onze turnzaal was omgetoverd in een zalig rustparadijs. Met heerlijke ligstoelen, een rustgevend muziekje op de achtergrond. 
Een heerlijk buffet bekoorde ons allen. Gezonde fruitsla, vers gebakken wafeltjes en cake, fruitsap. Allemaal geserveerd door onze tuimelkids. We kregen zelfs een handmassage met bijpassende olie. Mmmmm...

Na een half uur genieten werden we aan de voordeur verwacht. Daar kregen we als een echte MISS een prachtig enthousiasme-lint. De tuimelkids vormden een grote brug waar de juffen doorliepen.

Het was een dag om nooit meer te vergeten!!!
Dank u wel lieve kids en ouders!
Jullie zijn (niet te) schatten!!!!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten